Pencanting tegar

12/4/10

AFundi FAZ

AFundi FAZ

asallak aku tetibe afundi mundi ni ek?
haha..ni la gara2 aku demam selsema sampai aku sakit tekak
suare aku mule2 serak2 kahak basah ala2 penyanyi Ella tu.
then, lame2....terus bila aku cube bercakap yang keluar hanyalah angin je.
pehhhhhhhhhhhhhhhh

dada aku ni semput la sebab banyak greenish sputum ( kahak ijau ) dalam dada aku.

so, sekarang ni suare agak2 dah okay..tapi masih serak2 berkahak. eh, basah.
geli pulak kan korang bace..haha
berdarah kot kahak aku.. viral infection ni.

nak try nyanyi lagu Isabella.. kut2 dapat masuk AF
korang AFundi la aku eh.

p/s: AFUNDI FAZ

1 comment:

☆aDihAys☆ said...

best la suare serak..
seksi gitu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails