Pencanting tegar

5/6/14

Over the edge

Assalamualaikum.

Its been a while since my last post. Yeah, aura kemalasan dah semakin kuat bertapak di dalam salur darah manusia bernama Nur Fadzlina. Sekarang, baru aku sedar apa itu DUNIA.

Pada masa dulu aku bertekad taknak kerja berdasarkan bidang aku. Purely, byukan x minat snagat.. cuma aku lebih kepada tak suka kerja bawah orang. Tak berdisiplin sangat mungkin?

_________________________________________________________________________

Sekarang aku seolah berdiri di atas pagar yang cukup nipis. Harapan nak stay at one side tu memang tipis lah. Bila- bila masa saja aku boleh jatuh. both have their pro and conntra. Though, aku maish dilema. Sakit kepala. Menyampah. Segala pun ada. Duit masuk kering serta merta. Apa jadi ni weyhhh tu la dit minyak mahal sangat. Benci ar.


Any way, aku kat sini maish cuba teguhkan hati. Tuhan, aku ini memang pendosa. Amounkanlah aku. Tunjukkanlah jalan. Sedih. Takut.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails