Pencanting tegar

1/12/11

Pemenang Contest Jejariku Kreatif!

Baiklah!! Jeng jeng jengggggg..
hari ni aku akan mengumumkan pemenang peserta Contest Jejariku Kreatif!

berdebar2 tak??
hehehe

Dalam banyak2 pesertaa..aku telah pilih ini sebagai pemenang pertama!!


ahhhhaaaaa....ni pemenang pertama!! Rizlavender!

dye berjaye mnarik perhatian aku dengan jari peliknya itu.
serius shit aku terkedu melihatkan jarinya itu. Ngeri pun ada jugak.
Jadi Ana Mardia.. ANDALAH PEMENANG PERTAMA CONTEST INI!!
WOOHOOOO!!

sila tepuk tangan laju2 sampai lebam sambil dongakkan dagu penuh bangga.

dan..pemenang kedua adalah..


gambar yg santek n kreatip!

wokaylah 
kepaa pemenang2
sila tuntut hadiah anda dengan mengemailkan kepada saya:

Nama anda dalam IC
Alamat anda, bukan kucing anda

emelkan ke 
> yumi_yoshikumi@yahoo.com

tadi baru je lepas beli hadiah korang dengan cik Hutan Kabut.
^^

status hari ni : teringin nak tumbuk orang. sakit kepala kena hujan. huhu

9 comments:

Miza Yusof said...

Alhamdulillah :) Miza menang :)
Terima kasih cik penganjur :)

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG :)

Miza Yusof said...

cik faz, miza dah emailkan. Dapat ek tak dapat jangan lupa inform eh. Terima kasih :)

NOOR FATIN said...

wah, ana my fren. saya dah bgtau dia. hehhehe

tahniah kpd ana dan miza :)

fadzlina said...

miza: tahniah2!! nnt sy poskan hadiah awk tu ye

cik fatin: jgn sedey tau. sume gmbar best2 jgak! nnt next contest cuba lagi! jgn serik jenguk blog ni yep!

idAti mALek said...

tahniah laaa....tenet aku baru baikk...aku baru nak update pemenang~~ohoho

Anishaway said...

congrats Ana Mardia n Miza Yisof !
clapsssss ! ;))

Ana Mardia said...

ana bru leh online ni..tenkiu2..hehe cik fatin dh email nama n nom phone ana kan?hehe tenkiu fatinn..

amiYo said...

xsangka..wujud jgk contest cenggini.. -.-

akmalhilmi said...

seram tgk
huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails