Pencanting tegar

12/24/10

Adik kembar 3 aku.

Salam alaik semua.
Ferr..dah lame siot tak blogwalking, tengok blog pun camtu2 je. Ntah nape cam tak berapa ada mood. Tambah2 tak sabar2 nak tunggu anak saudara kedua aku lahir. Jadi, aku pulang ke rumah menyetelkan beberapa perkara. InsyaAllah semuanya setel kot.
Aku balik rumah ni, di samping berada dalam situasi yang memerlukan, aku perlu menyusukan dan menjaga adik- adik kembar tiga aku. Kembar TIGA bai!

Dah la tak reti duduk diam, penat betul. Mama pulak terus lepas tangan biarkan aku jaga dorang. Mama kata mama dah tak larat, nak rehat. Huhu

botol susu yang berharga RM 8. 

sebelum minum susu kena cergaskan diri dulu.
Permainan antara Apok dan Salem.

Leo dipulaukan.

Apok yang ganas. 

Salem yang hitam.

Leo yang hyperactive.

Setelah penat aku gilir- gilirkan dorang minum susu dan mengejar diorang sekeliling rumah sebab dorang suke main lari-lari-kaki-kengkang , aku sumbatkan diorang ke dalam istana feveret dorang.


Sudah terguling ke dalam tempat beradu.

mereka tidur dengan nyenyak. SSHHHH!! Jangan bising! Nanti dorang terjaga niaya je ko nak dengar dorang jerit- jerit macam kena dera.


Kesian dekat anda. Sejak2 3 ekor ni ada, dia sering diketepikan.
Panda kan dah besar, lagipun Panda asyik kotor je, penatlah nak mandikan selalu.
Dahla makan banyak. Nanti kitorang manjakanlah ko ek Panda.
Jangan kecik- kecik hati tau!

ni bukan Panda.Ni Labu. Panda dah halau dia. Sob sob 


Panda yang hitam putih. Saat- saat manis Panda dan Labu ketika berumur 5 bulan.

Sayang my cats!!

4 comments:

sue. said...

alalalala....c0melnye....nk 1...

ada mokhtar said...

kiutnye adik-adik =)

chacha said...

alololo....beshnya ada adik kmbr.
bg susu kat depa...mana mak dia?
ni mst mak dia tamo bertggjwb neh..ish3x...huhuhuhu.
nama2 tucin lak unik smuanya..sukew..!:)

fadzlina said...

sue: huhu..ta boleyh la..nnt abah marah..^^

ada: tgkla akak dye..haah

chacha: betultu! ktorg jmpe dye dlm beg kertas dpn umah..cian depa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails