Pencanting tegar

10/6/10

Gembiranya mereka


Seronok aku melihat pasangan2 yang bercinta nih
Ada yang tersengih2 bila baca msg
Ada yang berkerut2 muka bila tengok page FB pakwe dorang sebab jelez pakwe dorang komen pompuan lain
Ada yang geram2 sebab ada stalker nk kaco pakwe dorang
Haih
Macam2 lah~~

Tak kurang juga yang sedang dilanda kekecewaan melampau
Frust menonggeng lah bahasa sekimanye.
Huhu

Yang sedang hangat bercinta
Kadang2 sampai terlupa yang dia ada kawan2 lain juga
Aish, janganlah lupakan kami,
Sebab kalo ko ada masalah ngan bf ko..ko cari kitorang gak..adeh

Yang x bestnye
Akulah tu jadi peti simpanan air mata dorang
Aku tak kisah
Aku suke tolong orang
tapikan, kadang2 aku bengang gak
sebab masalah yang same jep.
Bf, bf, bf
tgk cam aku..
hepi jep single
( korang tunggu lah nanti tup tup aku kawen jep okeh! )
Har  har har

Erm, jangan salah paham
aku bukan jelez
sikit la... erk.
haha.......ha..ha
urm



buat mase ni aku nak cuba elakkan bende2 ni
tapi aku hepi gak tengok kawan2 aku hepi
hope korang kekal la kan
n ingat satu je pesanan aku

" a relationship is made up of two components; trustworthy and honesty. Without any of these, be prepared for breakup "

Tapi suka juga aku nak ingatkan
jangan bercinta sampai melanggar syariah dan batasan yang Islam tetapkan
Mcam ko bawak kete la kan
bawak kete laju2
memang sedap
( walau aku x reti bawak kete kan )
tapi ko still kene kontrol kete tu
xleh gak main redah je
nanti langgar kete lain
terbabas kene benteng
kete tu logik2 dan pecah remuk
pastu x pasal2 ko pun join remuk skali muke same ngan kete ko
haa..itulah analogy orang bercinta

^.^

2 comments:

Nurul said...

"Ada yang geram2 sebab ada stalker nk kaco pakwe dorang"..

hei,aku terasa tao.

CKB said...

ekekekeek.. relx2..ko cun.:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails