Pencanting tegar

8/6/10

Personal : Sila lah jaga =)

Salam semua

Hari ini aku banyak masa lapang. Dalam keadaan perut memulas dari semalam sebab makan mihun basi. Memang terbaik. huhuhu

1. Semalam aku bertugas di booth klinikal course aku sempena pesta konvo di bangi. Aku makanlah sarapan yang disediakan iaitu mihun. Sedap. Aku makan licin. Selesai sahaja duty, aku pulang menaiki bas ke kampus di KL. Perut rasa tak sedap, dahi rasa nak berpeluh. Aku buat tak kisah sebab aku letih sangat terus tidur di surau. Bangun tidur,solat Asar dan terus ke kelas. Aku semakin resah, perut semakin aktif memberi isyarat. Erk, sabar sayang sabarr.

Balik saja hostel, aku berlari ke bilik termenung. Adalah dalam 2 ke 3 kali aku berulang alik dari bilik ke sana. Sakitnya bukan main. Haih. Tolonglah kalian, pastikan makanan yang diberi tak basi. Sakitnya perut saya. Huhu


2. Semalam di surau. Aku baru bangun tidur tapi masih baring meringankan sakit kepala kerana panas sebelumnya itu. Aku terdengar perbualan budak2 PDR. Ada seorang hamba Allah ini, suaranya kuatnya bukan main. Makin sakit kepala aku dibuatnya. Stress aku. Tapi aku bersabar, senyum saja dengan kawanku yang memahami. Bergema lah suara dia kat dalam surau tu. Tolonglah wahai muslimah, kawal suaramu.


3. Masih berlatarkan subjek yang sama. Mereka tersangat sangat sangatlah super perasan. " Macamlah tak tahu aku HOT Stuff kat dalam kelas tu", katanya penuh yakin. Dan aku macam kena electric shock. What??
Ughhh..PUH-LEASEEE!
Kawan- kawan tidak beri respons. Aku salute dengan kawan- kawan dia yang tahan dengan perangai dia. Ya Allah, kutuk orang tak ingat punya. Macamlah dia tu bagus sangat. ISH! Aku ingat nak ngumpat beliau ini dengan kawan aku, tapi niat dibatalkan. Dah pasang niat tak nak mengumpat. Megumpat dalam blog takpe kan? Bukan korang tahu pun siapa beliau tu.HEHEHE


4. Aku sangat sibuk. Rindu dekat rumah. =)

Rumah idaman. Tak perlu terlalu besar. Tak perlu terlalu mewah.
Simple dan menarik. Paling penting adalah laman rumah.
Aku sukakan laman yang luas. Khas untuk ruangan riadah keluarga dan anak- anak.
=)

2 comments:

Anonymous said...

adakah aku..???
or adakah mnusia yg sgt aku knal..
huhu..s0wi r ek..
kt0rg kal0 dh bkumpul mmg cm2..
insyaALLAH pasni kt0rg try k0ntr0l suara.huhu
lma x bl0gj0gging kt bl0g ang..
huhu

CKB said...

hekhekhek..no komen. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails