Pencanting tegar

8/28/10

hitam putih saya

Aku telah blogwalking ke sana dan ke mari tanpa tujuan.
Secara tibe- tiba aku terserempak dengan blog kawan aku. IDATI.
Dan ade contset. Haaaa...macam best.
Inilah contest nye.


Apa yang aku perlu buat hanyalah upload gambar aku yang berwarna hitam putih.
Tapi disebabkan kamera aku tak boleh atau sebenarnya aku tak reti nak setting jadi hitam putih ala2 P. Ramlee dulu, maka aku membuat sedikit editing.
Aku harap tuan punya contest ni x mereject aku secara bulat2. Biarlah segi2 jangan bulat2.

Disebabkan laptop baru format, maka gambar2 banyak yang terdelete oleh pakcik komputer.
Maka aku pun selongkar hp aku dan setelah mentry begitu banyak gamba yang berpotensi untuk dihilangkan kalernye, aku rase yang ini ajelah yang aku mampu.

Kerana aku lebih sukakan kaler walaupun kulit aku tak putih hanya cokelat2 kelat.

Inilah gambarnye



Aku rase cam zaman 60-an.
Tapi takperlah. asal bergaya.HOHO

Entry ni aku tag kan kepada:

-Mya Amira
-Abg Faiz


dan sesiapa yang tak study utk midsem n byk mase. bolehlah tekan sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails