Pencanting tegar

2/21/10

entri panjang

fer..post kali ini aku x ingin berbicara indah cuma mahu berkongsi serba sedikit kesibukan aku sepanjang cuti midsem yang lalu

1. aku dan kakakku bekerja keras dan kerap keluar bagi persiapan perkahwinannya dan abang aku.

 
 

 

ini ialah pemandangan di jalan TAR. sepanjang aku menjadi anak jati Kuala Lumpur selama hampir 20 tahun, baru aku taw ade tempat nama JALAN MELAYU.
peh!
apa org KL daaa
aku kurang gemar membeli belah dalam kawasan ni sebab keadaannya yang crowded buat aku rase nk blasah sume orang..wakakaka

2. hari pernikahan - Jumaat 19/02/2010


 inilah kakak aku.sungguh x sangka, selepas wajahnya digodek- godek oleh nyah andam( hahaha ) selama hampir 2 jam inilah hasilnya. aku x sangka rupa- rupanya kakak aku ni cantik orangnya. seri wajahnya terserlah. sebelah tu nenek saudara aku.maklumlah..kami dah xde nenek.huhuhu

 
saat abang Irwan melafazkan akad nikahnya.berdebar siot!



sweet gile!
tika ni warga2 veteran kebanyakannya menitiskan air mata syahdu kesyukuran.
aku pon x taw knapa aku rase sebak.
air mata tibe2 je keluar setitik demi setitik saat abg Irwan mlafazkan akad nikahnya.
SEKALI  je beb!
masa tu, aku terfikir..

dapatkah aku bertemu dgn lelaki yg mampu menjadi suamiku?
dapatkah aku menikmati kehidupan berumahtangga yang indah itu?
dan persoalan yang paling utama

sempatkah aku mengalami pengalaman sedemikian?
adakah lagi hayatku?
.....




antara hantaran kami dan mereka.
hantaran perepuan ke pihak lelaki lebih cantik!hahaha

3. majlis perkahwinan - sabtu 20/02/2010

aku diberi assignment untuk menjadi usherer
bertemankan baju baru dan tudung serta kasut wedges kakak aku
aku menjalankan tugas tersebut dengan penuh dedikasi
kaki aku rasa nk tercabut malah melecet sebab pkai kasut tinggi..peh!!

x dapat tangkap gmba banyak sangat sebab aku sibuk menyambut tetamu dan saudara mara yang datang dari setiap pelusuk dunia

kebanyakannya adalah asing bagiku.
tapi,,pe nk wat kan?
senyum je la jang oiii



 

pasangan Aini n Irwan
 
 pasangan Faezal n Maziah

 

antara kek 3 tingkat dorang..sedap gile!kek cokelat!




thanx to my BFF
nadia
dia dtg wed akak aku ni
lame gak kitorang lepak sambil dia pon tolong2 kitorang wat keje..hehe
cian ko


sekian saja

p/s: assignment dari UKM sebijik habuk pun aku x wat..best

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails