Pencanting tegar

2/28/17

CARA Marketing ONLINE secara PERCUMA/ Minimum Cost!


Assalamualaikum.

Lama rasanya CKB tak menulis di sini. CKB sibuk bekerja dan dalam masa yang sama CKB bantu usahawan yang baru nak berjinak- jinak berniaga ONLINE. Berdasarkan adalah 3-4 Tahun CKB berkecimpung dalam ONLINE Business, CKB bolehlah ajar COACHING bagi STARTUP Bisnes.


Ramai sekarang orang berniaga kan? Sana- sini berniaga. Dan kemudian semua bersaing untuk FB Ads. Paling haru buat FB Ads tapi kena charge mahal.
.

Sales takde, modal ke laut.


Jadi sini CKB nak tunjuk sikit CARA Marketing ONLINE secara PERCUMA/ Minimum Cost!


1.

GAMBAR YANG JELAS

-Penggunaan warna dalam gambar Marketing sangat penting. Tak perlu berseni sangat, janji kemas dan mesej sampai.



2. TAHU FRAMEWORK BISNES

- Setiap bisnes ada Framework tersendiri. Walaupun Bedah dan Jenab sama- sama jual tudung, tapi Framework mereka berbeza. Apa yang sebenarnya anda ingin tunjukkan dalam bisnes anda?




3. JANGAN SOMBONG

- Masalah orang Malaysia ni sombong sangat. Jadi, CKB sarankan kalau dah rasa tak tahu sangat zero ONLINE knowledge ni, CKB sarankan pergi seminar.

 FUNNEL EVO


Sekarang ni CKB ada nampak FUNNEL EVO. Ok, personally CKB suka cara dia. Mudah faham especially pada START UP bisnes. Konsep yang dia sediakan mudah faham dan CKB sendiri syorkan.


Kalau rasa takut nak pergi yg SIFU Jamal pergi FUNNEL EVO dulu.

KLIK LINK kalau nak register.



Kesimpulannya, semua ilmu ada harganya. Tapi anda hanya bayar sekali untuk ilmu, bila dah dapat ilmu, anda boleh gunakan sepanjang hayat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails