Pencanting tegar

4/21/12

Popping out

Kadang aku sendiri tak faham
Apa yang aku buat
Apa yang aku fikir

Bak kata pika, aku punya "criminal mind" yang jika orang dengar cetusan idea gila dari aku.. dorang akan kata aku super jahat.
Sampai Dati pun dah cuak nak bawak aku membonceng motornya.

It just simply pops out!
Idea- idea dan rencana plan yang detail serta nampak hala tujunya. Sangat berobjektif dan misteri. Tapi, gila!

Aku pun tak tahu kenapa aku suka benda yang macam tu.
Sesuatu yang thrill, complicated (walhal aku benci benda yang complicated ). Tapi, kerumitannya itu cukup mudah untuk aku, tapi tidak bagi orang sekeliling.

Banyak perkara yang aku rasakan mudah, homosapiens di sekeliling aku merasakannya susah. Banyak benda yang aku rasa susah, orang lain rasa mudah. Mungkin sebab itu dorang pandang aku rendah. Bukan sebab aku rendah, tapi sebab aku.. pelik.(?)

Terlalu banyak berimaginasi barangkali.

Jadi, jangan terkejut bila korang kenal aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails