Pencanting tegar

8/17/11

Trimas Abg Ben !


trimas abg ben kerana sudi mempromote blog saya yang tak seberapa ni.
Dah 3 tahun blogging ni kali pertama rasa penghargaan dari blogger lain. trimas2!

walaupun begitu ada jugak kata blog ni sampah.. tapi tak apalah... aku ada prinsip sendiri makanya aku gembira dengan penulisan aku.
seperti yang tertera, aku menulis dengan kata hati, semuanya diinterpretasikan dari pengalaman aku.
dari sudut perspektif aku.
Jujur itu pasti.

Marilah bergembira!

p/s: kepada blogger yang follow, terima kaish ye.. maaf tak buat kunjungan balas lagi.. kekangan masa mungkin.. esok saya akan menjenguk blog kalian insyaAllah. 

p/s/s : jangan mudah jatuh dengan kutukan, terima ia sebagai kritikan. In positive way of course. ;D

3 comments:

myhatiku said...

congrates!mmg layak CKB dipromote oleh abg ben..:)

CKB said...

hehe..trimAS2

Muhammad hamizan bin yusof said...

wah...CKB mula femes..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails