Pencanting tegar

8/3/11

Benah ( Ala2 Wordless wednesday ni)

Di bulan puasa yang mulia ni, kita semua berlumba- lumba melakukan kebaikan.

Tapi aku telah membunuh hidupan.

Ya, aku bunuh dengan menebang tempat tinggal mereka, biar MAMPUS semua! HAR HAR HAR


yang kaler hitam itu bukan CJ7
itu BENAH
Pembunuh pokok kari aku!
Nyah luuu dari sini!! RAWR RAWR!

sebelum ditebang

selepas ditebang


Menggunakan khidmat gunting kebun sakti, aku gunting dan gunting dahan2 pokok kari yang affected dengan benah durjana ini. 85% pokok kari aku telah dijangkiti.
Blah! Blah! Blah!

p/s: Ramadhan ni macam gunting sakti aku la, gunting benda2 negatif dalam diri biar kosong kejap. Then bajakan dengan benih dan khasiat2 mahmudah. Maka tumbuhlah nanti pepucuk sifat mahmudah dan meningkatlah status iman dalam diri. Semoga amalan kita diterima dan dilipatgandakan di bulan yang penuh barakah ini. InsyaAllah. Ameen. 

;) 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails