Pencanting tegar

7/2/11

In the process

Now, Im reading this.

By Ustaz Zaharuddin.
Find him here.

Just bought;






At Pesta Buku Negeri Selangor, SACC.

Selamat membaca semua.


6 comments:

Taufan Bin Ribut said...

awak memang suke bace buku ye ? ^_^


Entri terkini : entri ni aku taip dalam keadaan separa normal.
Ebtri sebelum : Kehenseman aku terserlah bile berkaca mata ^_^

Watch my video song!!

CKB said...

suke lah jugak..dah duduk rumah je x tahu nk buat apa. ;)

Danial Razak said...

ouh..nampak buku RAM di situ..hahah..
Selangor ada buat pesta buku eh..bilalah kat sini nak buat pesta buku jugak..hrmmm..

CKB said...

agaklahh.. mmg best la pesta buku tu..diskaun 20%..:D

Seksi Bani said...

hmm.. nak carik ler buku ramlee awang murshid tu.. jarang2 dapat buku thriller dari penulis melayu ni..

CKB said...

saya paling rekomenkan kt SB buku 'Mandatori' dan ' Aku Darah Anak Malaysia; A.D.A.M '

serius besttt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails