Pencanting tegar

4/20/11

Buat pejuang saya =)

Cuba senyum?
Ha...kan manis tu..

Kenapa runsing sangat?
Inginkan perubahan tapi seakan tak mampu?
Mohonlah pada Tuhan..

Dikeji dikutuk dicela
Ingin membantu tetapi dikata macam2 pula
Hey, lepaklah.. kita tak boleh buat semua orang suka pada kita kan?

Mungkin kita tak mampu untuk tolong semua orang,
Tapi kita telah selamatkan sebahagian mereka.
Bagi kita itu kecil, tapi bagi mereka itu besar.

*Jangan putus asa dengan saya
Jangan mengalah dengan saya
Saya mungkin akan sangat tak suka awak
Tapi jangan mudah putus asa dengan saya
Bawalah saya kembali pulang ke jalanNya

Tersenyumlah wahai mujahid dan mujahidah
Anda pejuang yang besar buat kami.

Terima kasih. =)
Ukhuwahfillah.

4 comments:

Seksi Bani said...

senyum... dan teruskan perjuangan...
tak peduli apa org nak kata!

CKB said...

SB pun kne senyum dan teruskan perjuangan juga. ^^

luckylizan said...

ni tengah senyum ni....hihi

CKB said...

hehe..baguih2!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails