Pencanting tegar

1/23/11

Pesta malam di Tasik Titiwangsa

pemandangan di tasik ketika masa menghampiri senja

Salam alaik buat semua pembaca langkah kaki hasil nukilan ikhlas Miss F yang punya kaki yang sangat gila wangi tak ingat.
Aku dan member aku suka gila berjogging di Tasik Titiwangsa sebab suasana taman rekreasi yang damai tu memberi aku ketenangan di jiwaku yang kusut masai. Kadang- kadang kami akan lepak di taman sampai malam selepas bersolat dan berehat di surau yang disediakan.

Ya, suasana tasik pada waktu malam memang cantik dan mendamaikan jiwa . Namun pemandangan kami tercemar dengan couple2 yang sibuk menyulam tangan dan menyendeng- nyendeng seakan tak cukup tempat je.

Kadang- kadang aku akan round tasik dengan kawan aku dengan motornya, jadi nampaklah betapa banyaknya manusia duduk setompok setompok kat dalam tempat gelap. Banyak weh! Macam ada pesta pulak.

Aku pelik gak kadang- kadang, camne eh dorang leh duduk dalam gelap tu. Banyak nyamuk kot!!
Pastu aku dan kawan- kawan aku cuba la nak duduk dalam gelap macam dorang. Ferrr... tak best langsung!
Biji mata pun tak nampak bai!Entah macam mana dorang bercakap ek.. Nak menipu pun boleh kot.

"Yunk, you nampak cantik malam ni. ( paling muka dan muntah tanda penipu sebab muka pompuan tu huduh gila) ", kata jejaka.


" Yeke b?? Waaawawawaaa ( perasan tak ingat ) ", pompuan berkata dengan gumbiranya tanpa mengetahui si jejaka muntah kerana menipu wajahnya cantik.

See?

Haih, tensen gak tengok dorang. Dari Asar ke Maghrib sampai ke Isyak dan barangkali mungkin sampai ke Subuh mereka duk bercengkerama- rama kat situ. Solat memang ' let it burn' lah bak lagu Usher tu.
Yang perempuan pakai tudung dah comei dah, sekali tengok belakang dye..duhhhhhh... nampak setengah gluteus maximus dye.

 Malu kami yang menengoknya, nak tegur gak nak cakap nampak dye punye tutt tuttt.. tapi bile kami nak datang dekat je.. tibe2 mereka dengan rakusnye bergomolan. Derr
Kami cuak+ geli nak muntah terus blah laju- laju dari situ dan kembali ke kolej.

Ciz, join taklim lagi best. Sakit bijik mata aku ni.

7 comments:

Noor Fatin said...

eii. tlg la. haha xtakot btol diorg ni. selesa pulak dok tempat2 mcm tu malam2. haha

CKB said...

taw x paaa

Anonymous said...

enaa.. baik2 gi tt mlm.. lagi molek kalau u tak gii.

back in 2008, ada kisah tak baik trjadi.. takmo jadi kt u.

senang citer, please ohh.. hati2..

CKB said...

thnx afiq for ur worries.
ok2..i dgr nsehat u k..i x kuar tt memalam dah. ^^

Anonymous said...

err.. tapi.. jgn la mcm tuu..
just do anything u want, but
be careful.

:D

oh. esok silat. jgn berkecai mulut lagi ookeh :p

Shukri Mohd Ali said...

dunia, duniaaaaa~

CKB said...

afiq: aiii aiiii booss!!

shukri: tula..hurmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails