Pencanting tegar

12/7/10

contest - bilangan paling RAMAI dlm satu gambar


Salam..aku masih demam. Tapi aku nak join gak contest ni. Aku masih mampu bertahan~

Contest ni dianjurkan oleh fathaka. Hensem kacak orangnya. ( unsur rasuah terdapat di sini)..haha..men2 je ek.

haaa...inilah gambar yang ingin aku pertaruhkan. Ini adalah gambar Hari Interaksi OT tahun 2010/2011. Aku yang tengah2 pakai tudung pink sambil pegang hadiah tu. Semua mulut muncung sebab semua tengah sebut "BUDUUUU". hahaa..syok gile tyme ni. Ini merupakan pertama kali bagi pelajar2 kos OT berkumpul dari tahun1 hingga tahun 4. Tapi tak semua yang dapat hadir. Namun begitu, it was fun indeed. Kami sangat muhibah dang happy selalu. weeee

.. Tak silap aku ade 47 orang dalam ni. hehe..

k.aku nak tag..

dati hutan kabut
jannn and hidupnye
mila follower ssaye!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails