Pencanting tegar

11/12/10

Komik ayat- ayat cintan

Salam muslimin muslimat

Hari ni aku baru baca komik yang aku order dari member sekolah aku Leman. Dia kata ada hamba Allah yang reka n lukis komik ni. Gempak lah. Aku beli memula atas dasar tolong2 member lah kan. Then, aku tadi aku baru je baca.
Lukisan boleh improve lagi bro, isi cerita mantop! Nama tajuk komik ni Ayat- ayat Cintan.

Okey, lepas je aku baca..memang best lah.. dalam satu komik 90 mukasurat tu je, aku dapat banyak ilmu.. dari sebasic2 akidah berhijrah kepada sejarah Islam dan dunia beralih pula kepada konsep iman dan seterusnya... pernikahan. Semuanya disentuh... sikit2..tapi memberi kesan kepada jiwa.
Bagus lah komik ni..aku rasa boleh jual la bro. Kalau komik jepun leh laris, apesallak komik Islamik tak boleh kan? Banyak ilmunya dalam komik ni.. Di sini aku pamerkan sikit antara isi2 kandungan komik ni.

 muka depan komik.. lukisan seorang muslimah berniqab.=)

 di dah page berapa ni aku tak ingat. hehe

 sambungan atas...

sambungan atas....

So, kengkorang berminat tak? Aku tolong kecohkan aje. Kalo nak order, sila order pada saudara Sulaiman Misran yep. Member aku ni. Baik orangnye. Man, lepas ni ko blanje aku. Aku tuntut taw. Muahaha.

Oklah..chow. Salam~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails