Pencanting tegar

11/19/10

entri emo buat org emo tapi bukanlah nemo

Salam.
Hari ni punya entry bersifat nemo emo sikit..

1. pernah tak korang rase macam nak tumbuk diri sendiri? Pernah tak korang rase cam nak belasah diri sendiri? Pernah tak korang rasa kecewa dengan diri sendiri? Aku! Aku! *suara lantang sambil aku angkat tangan kanan tinggi2*
ye, memang aku tengah kecewa dengan diri sendiri. 

2. Pernah tak korang rasa letih dengan perasaan korang? Letih dengan perasaan cemburu, kecewa, sayang, sedih? Aku! Aku! Ya, aku tengah letih ni.

3. Pernah tak korang rasa cam nak giveup ahhhhhhh? Pernah tak? >>> ini yang aku rasa.

Kesemua benda di atas aku harap aku dapat atasi dengan baik. Kuatkanlah aku ya Allah...

Buat korang2 yang kat luar sana.. yang suka nak main2kan orang.. teruskanlah job korang tuh..

you get what you give.
what goes around comes around.

ni entry general berdasarkan pengalaman dan kawan2 punya story. Relax ek korang, kite enjoy dulu!

hehe..enjoy2 gak..study2 gak..ibadah jang lupe kayyy

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails