Pencanting tegar

3/17/10

hah..pe pandang2??


pe pandang2?
mke nak gangster je kan?
ingat aku takut ke ngan ko?
skali aku tembak berlubang gigi ko x merasa la ko nak makan ikan lagi

grr...x pueh hati btul
ade kt hostel aku tu.
mke dye leh thn comelnye
tp pandang srupe aku ade hutang je ngan dye

bengang seh!
kalo ade gmba dye mmg aku da promote kt blog aku ni haaa

tapi aku ade gamba sedare dye je..
sedare dye pon lebih kurg je pulak tu!

muke masing2 nk gangster je..aku yg kenyang ni jd lapa balik
yg lapa jd kenyang...kompius!!

ni la gamba saudara beliau yg gangster..
-

-

-

-


-


-


-


-


-

jgn nangis eh tgk mke dorg...kuat smng
_


-


-



-



-



-



-





tgk tu! mke nk gangster je

 siap tpuk mke lagi..fer!


larikkk!!!!

hahahaha

2 comments:

Anonymous said...

Kelakar!!!>..
--adi wahab--

CKB said...

HIHIHI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails