Pencanting tegar

3/18/10

buat teman


hari ni aku nk kasi korg gelak sikit..
plg2 tak pon sengih la kasi nmpk gigi taring tu trsembul
tp kalo yg xde gigi tu..aku no komen la...hahaha

hari ni ade kwn aku yg tensen psl pe pon aku x taw
tp aku harap beliau dapat sengih ble bce entri ni

encik Adi Wahab

serta kawan2ku yg sejak mnjak ni asik tensen j

Saudari Idati, Rosnani, , Asyraf, Asri n kengkawan OT dan aku snirik..hehe



enjoy beb!

hehe



aku rase stress

sebab bini aku curang

aku rase sunyi sgt..isk3

aku rase inferior gile seh!

aku rse nk sembunyik dlm geng kucin la

tapi aku x rela sembunyik dlm kalngan mat jambu nih!
haktuihhh!!

umpama kne influenza kalo join mat jambu..hahaha



xpela...pe2 pon teruskan hidup



chaiyok!!!!!


5 comments:

Ain Nabila Ibrahim said...

naseb bek ade gigi
leh gelak terbahak2

fadzlina said...

akaka..ni bkn nmpk gigi taring j..gg geraham smpai ke ank tekak pon nmpk ain ni..hihi

idAti mALek said...

yela2....aku x tensen la......name aku termention plak kat c2 ey.....glemer plak aku ase,....wahahah

fadzlina said...

ah..sengalla ko..haha

Adi Wahab said...

Lawak santai...hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails