Pencanting tegar

11/4/09

pEnaNgan fiNaL~


aiyaakkkk
da 4 paper berlalu


skng ni tggal Hubungan Etnik n Falsafah Alam Sekitar je lg

arrr...
mood tok revise da kabur2 j

rase nk blik je

oh ye..kitorg kne kosongkan bilik smentare cuti sem nnt

tp kalo nk tggal kn brg2 kt kolej leh la sewa bilik.


TAPI!!!

ngan rm2.50 sehari per seorang!
bygkan cuti sem pnyela lme kn..

kire punya kire..

total seorang kne byr...rm97.50!!!

cekik darah punya UKM!

kalo satu bilik rm97.50 bleh r thn...ni sorg!


ini penindasan kepada student2 ni!!

hish..tensen tol..sib bek aku umah dekat..leh r aku cmpk j kt umah aku

yg duk sabah sarawak tu kn ke jauh tu nk trbang cmpk brg2 kt umah

trpakse le bayor harga yg x berpatutan lgsung tu..

kena report kt JAKSA ni!

hurm..aku dpt rskan lmak2 kt bdn aku semakin hebat membiak.


sebab...spnjng study week n exam week...aku da lme x jln2 kt Tasik Titiwangsa tu..

duk bilik study+tido+mkn je kejenye

otak aku ni da exhausted da nk study HE n falsafah..da x larat da


oh ye..aritu.blaku 1 pristiwa ktika study week...aku tlah 'ter'contact ngan ex aku n tbe2 awek dye kol aku


perh...niat aku baik je..aku ingat nk mmber la balik kan..


tapi sengal gile bai....
niat baik aku bertukar mnjadi mnyampahs kat korg


Lia,ina bkn marah lia..ina mrh kt dye..(tp ade gk skit2 mrh kt lia)

npe x jjur j dr dlu?

nk smbunyik2 konon2 takut ina jelez la...

ble korg wat cmtu...


mmg ina rs korg ade affair dr dlu lg


da r...
ina x nk ade hbungan ngan korg lg wat ms ni..


biarkan ku sendiri( ayat x nk poyo lg kan..ahaha)
ina harap korg bahagia.

xpyh la lia nk tnjuk rs guilty lia tu..simpan j la..ina x nk taw pon.



anyway...xkesala ape org nk kte kn..

aku hepi skng...
bz r ngan study..boipren dtg later ok..
hoho


i tggu org dtg minang i je...hehe

to all my frenz..korg tggu j la kad jmputan kawen aku ek..kui3
xleh blah tol..:P

da2..merepek j...tata

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails