Pencanting tegar

8/14/12

Tutup Aurat dengan MuslimahStylo Wardrobe!

Assalamualaikum!

Sempena Ramadhan  ini aku tengok ramai yang cuba2 untuk menutup aurat dengan bermula memakai tudung. Tak kisahlah shawl ke pashmina ke atau  tudung Siti ke.. they still have the attempt to cover their aurah. And for that, I shall give them a big hand! Alhamdulillah. Moga- moga ianya berterusan lah ya? :)

Apa kata sempena Aidilfitri ni, anda- anda semua kekalkan sekejap pemakaian tudung dan cuba- cuba pakaian yang longgar sikit tapi membuatkan anda lebih sweet?

Instead of pakai baju ketat, why not try blouse yang warna warni dan longgar serta tidak jarang? Jubah denim dan jubah Arab yang cantik untuk dipakai masa Aidilfitri serta kebaya sulam yang longgar2 sikit?

Ha, aku dah jumpa pakaian jalan- jalan masa raya nanti. Kat mana?

MuslimahStylo Wardrobe!




Pakaian- pakaian di sini dijual dengan harga termurah berbanding pasaran lain! Sempena Aidilfitri lah katakann. Tapi, kalau bukan Aidilfitri pun.. harganya stiill murah tau! Mana nak dapat weyhhh.

Eh, tentulah di MuslimahStylo Wardrobe!

Apa tunggu lagi?
Mari bergaya sambil menuup aurat!

Bergaya dengan bersederhana berlandaskan hukum Syariah.

Bukankah Islam itu menuntut kita supaya sentiasa bersederhana?
:)

p/s: Kalau kita mampu beli Blackberry, guna Iphone, pakai Ipad untuk kegunaan kerja seharian.. takkanlah tak boleh beli pakaian yang boleh menjaga kita? Pakaian yang Allah suka kan?
Selamat menutup aurat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails