Pencanting tegar

3/13/11

Artis youtube- Anas Tahir ^^

Assalamualaikum

AnasTahir? Eh, macam kenal je? Ahaha... Teringat kakak aku pernah tunjuk gambar persatuan kompang dia tika di TIKL. Eh, muke mamat ni? Owhh..dia inilah senior akakku di TIKL dulu.

Dahulunya Anas merupakan ahli kumpulan nasyid FarEast yang aku jangka terkenal dengan lagunya dengan NurSyahadah dan Menanti Di Barzakh. Lagu yang mampu menggetarkan seluruh organ dan memberi goosebumps pada setiap manusia yang kerap kalinya alpa bahawa ajal bakal menjemput tanpa ketahuan.
Well, aku just berBW, surfing and then jumpa pula dengan video ini. Bulu roma menegak.







Kini, Anas telahpun meninggalkan FarEast apabila dia pergi melanjutkan pelajarannya di UK. Oh2, ya..beliau adik FaizalTahir. Bakatnya bukan di bawah bayangan abangnya maka tak perlu anda memperhebohkan adik FaizalTahir tapi Anas Tahir. ;)




Dan ini..adalah video yang aku jumpa di Youtube. Ahaha.....Lawak gila kot dia ni! Pecah perut aku dibuatnya! Hahaha. Korang bolehlah melawat Youtube dan menjenguk video2 nonsense yet entertaining nya. Hihi
Ok, enough of the promotion.. better get back to study and head-cracking assignments businesses. Orthopaedic, Neuropsychology, Systemic Pathology and Biostatistics..please do love me and let me pass you with flying colours.. May Allah bless us. Ameen.

^^

2 comments:

Muhammad hamizan bin yusof said...

selalu tgk dia ni..enjoy la tgk..huhu..oh..amek biostat? GOOD LUCK..huhuhu

CKB said...

aiii...mcm perli jeeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails