Pencanting tegar

12/20/10

" sokonglah golongan gay, lesbian dan mak nyah. It's getting better in Malaysia"

Salam alaik buat kamu semua yang setia bersama saya di waktu bila- bila yang anda sukalah ye. Hoip! Statement di atas bukanlah dari aku tapi dari seksualitimerdeka.org. Statement yang cukup berani mati lah kan?


" saya Gay, saya Ok"

Perh, they calling all the Malaysians to join in a group hug of love, compassions and acceptance!
Kesamarataan dan menyebarkan what so called " kasih sayang" adalah dituntut dari group ni.
Aku agak terkejut apabila brader kite ni Azwan Ismail, 32 tahun secara jujur mengaku dia gay. Dan dengan confident bagi semangat kat gay lain like it's okay bebeyh, be yourselves and just be gay yawwww.

Apa nak jadi dah ni. Aku bukaklah webpage tu kan. Perh, slogan 1 Malaysia PM kita memang tersemat di kalbu mereka la! Pelbagai kaum dan agama beb menyokong institusi aktiviti songsang kaum Nabi Luth ni!

"Kami ada hak. Kami tak minta jadi begini. Kami sedar kami lain. Tapi, kami mahu jadi diri sendiri. Orang lain tiada hak untuk menentukan siapa yang perlku kamu jadi"

And I say? Waklu. Peh..Hilang kata- kata beb. Aku hanya mampu geleng kepala je.
Apa nak jadi kat Malaysia ni. Dah la pemimpin nak jadikan Malaysia sebagai Negara Hiburan Antarabangsa.
Hiburan merata- rata. Spa sana sini. Rumah urut sana sini. Disko sana sini. Fesyen islamik da pandai bukak2 aurat dah sekarang. Advanced betul diorang ni.

Nak mara- marah emo- emo pun tak guna. Diorang ni yang homoseksual ni ada je benda yang leh diorang argue kan. Walaupun kebanyakan fakta yang diperdebatkan adalah tak masuk akal.Suka sangat dengan kaum sejenis. Hek ela.. lu ada, gua pun ada. Kunci dengan kunci tak masuk beb!!!

Magnet sama kutub menolak! Basic physic theory laaa. Allah Maha Bijaksana tau. Dia buat magnet sama kutub menolak..kenapa ek? Teori fizik yang metafora. Boleh diaplikasikan dalam hukum sosial.
Tapi, orang tak sedar. Sebab semua dah rasa diorang pandai kan.
Betullah kata orang, semakin pandai orang..semakin bodoh lah beliau.
Kalau mencari ilmu tanpa keredhaan Allah.. macam- macam leh jadi.

Malaysia ni tunggu masa nak kena bala je ni. Bersedia lah kome2 sekalian. Kiamat dah dekat. Anytime je time ko tengah syok bangga2 dengan homo2 ko.. tibe2 ada sangkakala kan. Aku pun bukan baik sangat. Tak guna kutuk- kutuk diorang ni sebab diorang dah memang pun terkutuk. Allah sendiri berfirman dalam KalamNya.

Apabila manusia hidup berkiblatkan nafsu
Inilah jadinya
Sama- samalah kita berdoa
Agar mereka kembali ke jalanNya.
Ameen.

3 comments:

emieysandra said...

ya Allah..mmg la kite kne jadi diri sndiri, tp jgn la melampaui batas hukum hakam agama..

Shukri Mohd Ali said...

gilak la!!! bhahaha ;D

ini salah satu bala ni. haish.

CKB said...

tak tahu apa nak jadi sekarang. banyak2lah buat solat hajat demi akidah manusia yang semakin durjana ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails