Pencanting tegar

11/4/10

kiamat nak dekat dah ni


dah macam2 dah jadi
ape yang dalam Quran kata pasal tanda- tanda kiamat baik kecik ka beso ka
yang kecik da jadik da semuanya
yang beso tunggu timing ja

kte ni pun tggu mase je
ade jugak yang tak sedor2
aku pun same jep cam korang ha
lalai2!!

semoga video ni dapat bagi keinsafan kepada kita

video


قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُواْ سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَى جَهَنَّمَ وَبِئْسَ الْمِهَادُ 
Katakanlah (wahai Muhammad) kepada orang-orang kafir itu: "Kamu akan dikalahkan (di dunia ini) dan akan dihimpunkan (pada hari kiamat) ke dalam neraka Jahannam, dan itulah seburuk-buruk tempat yang disediakan".

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails