Pencanting tegar

3/12/10

Paradigma cinta


malam semalam aku menghadiri forum yang berjudul Paradigma Cinta sempena Bulan Kesenian Islam di KTSN.
panel2 yang hadiri forum tersebut adalah Ustaz Hasrizal dan Pn Rosmawati yakni pemilik Raudhatul Sakinah.

apa yang bagusnya tentang forum ini adalah mereka tidak memaksa atau memaki hamun sesiapa yang terlibat dengan gejala sekarang ini iaitu "kapel".
tetapi mereka mengajak kita berfikir dan belajar untuk menghargai CINTA pemberian tuhan.

alngkah indahnya jika cinta yang kita temui di dunia ini dapat kekal hingga ke akhirat
namun bagi menemui cinta tersebut kita perlulah tegar dan kuat bagi menghadapi segala dugaan
yakin Allah Maha Mengetahui


forum semalam membuatkan hati ku berdetik

"bilakah aku akan temui cinta sejati yang diredhai itu?"
"dapatkah aku?"
"layakkah aku?"

tersenyum aku sendirian

=)

1 comment:

Anonymous said...

assalamualaikum..

subhanallah.. semoga kita sama-sama beroleh manfaat semaksima mungkin dari paradigma cinta itu..

sama-sama perbaiki diri =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails