Pencanting tegar

7/30/09

h1n1

pnat!!!

byk assgnmnt..

ok..aritu aku mndaftar untuk persatuan n kelab..
aku masuk..

kelab srikandi,silat gayong malaysia,kelab rakan muda n pbsm

hmm..xtaw nk cter ke x..
hmm

aritu aku bukak myspace melalui akunye enset.
aku mndapati EX aku yg hanya baru2 bulan lbih clash ngan aku da ade awek..
mnurut pmerhatian aku...aku merasakan bahawa sbb2 kami clash adalah kerana wujudnye org ketiga..
yela..die cam kapel sblom masuk U...
ktorg clash 15 mei..masuk U 28 jun...kejap j kan tmpoh tu..
anyway..xkesah die ade awek ke x...
xkesahla clash sbb mmg die ade org len..
yg aku geram..btaw j la kan..
aku bkn nk bunuh die pon..
aku jd geram sbb aku dibiarkan terkontang kanting cam ape je tanpa sebab ditinggalkan..**** btul..
huh!!

kepada org yg dimaksidkan ini
mmg aku sengaja tulis kat cni..biarla aku nk tulis..blog aku!!ade masalah???
peh...laki sengal!
buwekk!

3 comments:

mummy Kh@yla said...

sabar..yang kat sini ada.kalu nak akak leh adjust kan..hehhe

Fahmishah said...

uish, kumbang bukan seekor.

CKB said...

ape akak ni...segan r...hahaha

yela pami..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails