Pencanting tegar

6/1/09

riang ria



member:mysarah,fahmi,yusof and fadzlina(aku)

destinasi:sunway piramid

tujuan utama:main ice skating..:D

yap!
akhirnya menjadi juga rancanganku untuk keluar bersuka ria bersama rakan2ku walaupun yang dapat menghadirkan diri cumalah 4 org dari jumlah asal iaitu 8++ orang..huhu

aku x kira..aku nak juga keluar hari ini..sebelum ni asyik cancel je..tension aku

aku memaklumkan rakan2ku untuk menunggu di stesen LRT cempaka pada pukul 8.30 tp mlgnya Fahmi n Usop sudah tiba seawal 8 pagi..maka..kami bergegas ke sana seawal 8 pagi juga..(walaupun lewat sikit..maaf ya)

kemudia..blablabla...
kami tiba di SUNWAY PIRAMID pd pukul 10.30 pagi..kami berkunjung ke McD bagi mngisi perut yang lapar..huhu

kemudian kami terus bermain ICESKATING sehingga pukul 1.00 ptg.
memang seronok!aku n sarah ada jatuh sampai basah pakaian kami..huhu..

kemudian kami pergi lepak2..minum2...borak2...seronok!
sudah lama rasanya kami tidak berkumpul n berborak2..:D

dalam pukul 3.30 ptg kami berangkat pulang..
malangnya kami telah tersalah naik bas maka perjalanan kami untuk tiba ke rumah mengambil masa hampir 2 jam!!
aiya...1 jam sahaja berada di dalam bas..mmg penat..
tapi kelakar pula rasanya..huhu

walau apa pun..hari ini sungguh bermakna buatku..walaupun hanya kami berempat..tapi memang seronok..ketawa je kami..hehe

harap2 pada kemudian hari kami dapat berkumpul seperti hari ini dengan jumlah yang lebih ramai lagi.
wewewewe

8 comments:

eca said...

waa!
jelez2!
haha.

Anonymous said...

Yue_Soft : Kenapa muka aku nampak hodoh sangat =.="

Fahmishah said...

Sehari suntuk keluar. Lenguh kaki aku.
Muka kau hodoh? Tak lah, nampak maskulin dengan rambut kau.

are-tia said...

ble kita bleh p maen lagi ea...????

ryu-watanabe said...

paan : korg buat bad timing!!!!
>:((

Abir Abhar said...

best

fadz said...

to tia:insyaallah..ko ckp j bile...hehe

to pahan:next tyme k...nnt kte men puas2..hoho

to abu:mmg best...kalo x malu jom r join...ahahaha

ryu-watanabe said...

ok...biler?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails