Pencanting tegar

1/22/09

jenjalan


arini aku kuar...g jenjalan...

dkat ts...
aku kuar ngan buah ati aku..ngeh3

:P
biasenye ktowg p tgk wayang..
tp...
arini wayang sume x bes..
so..x nkla tgk wayang..bazir duit je kalo cte x bes kan?
:P

ktowg jln2 j...n p main boling...
(aku kalah krn die sgt terer k)
aku biasela..wat mke tebal..aku kte aku ks can je..akakaka

pastu boring tahap gaban..smpai ble nk tawaf ts yg x bes ni kan?
so..ktowg amik kputusn nk p men archade
bes gle....
tok game street fighter aku mng!
da 2 kali ktowg men game tu..aku gak mng..muahahaha

tapi.....
game tembak2....racing kete...mnari....aku kalah..geram btol...
x aci la kan...die da bese kot p archade...sengal je...
tp mmg bes la arini...
pnat tahap cipan ni...
tapi keseronokan yg aku dapat arini mmg tahap dewa la...akaka

peh tu ktowg p mkn...kdai mamak...
lpas mkn...jln2....men archade....n balik umah dlm kol 3...
awal x?
ekeke...kami mmg anak yg baik...aku janji ngan mak aku nk balik kul 5...tp smpai umah kul 4....alalalala....

(tggu tren amik mse k)

peace~~~:D

1 comment:

Anonymous said...

bahagia nyee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails